Är DU med i Sverigelotteriet ??

2009-12-18 i Klubbnytt

Gå med i Folkspels Svergielotteriet, bli en vinnare Du också.

Sverigelotteriet har allt som ett bra prenumerationslotteri ska ha: Det är enkelt, vinsterna är många och du har många vinstchanser!  Fast det bästa av allt är kanske att du med din prenumeration kan ge ett direkt stöd till din favoritklubb eller förening!
I Sverigelotteriet är ditt eget födelsedatum ditt lottnummer, eller om du vill, någon annans födelsedag som ligger dig varmt om hjärtat. Enkelt att komma ihåg, eller hur?

Varje vecka deltar du i en spännande dragning som sänds i TV4 på söndagkvällarna. Om du inte ser dragningen på TV, gör det ingenting: Folkspel håller koll på vem som vann och skickar vinsterna direkt hem till vinnaren. I ditt lottpaket varje månad ingår två Sverigelotter, som ger dig chansen att vinna 3 miljoner kronor – direkt på skrapet!

Tveka inte, gå in på www.sverigelotteriet.se och anmäl dig, glöm inte att söka fram Slätthögs BoIF i fältet klubb/förening.