SBoIF - IFK Grimslöv/VT 0-1

2018-10-08 i Allmänt

Seriefinal på Hultavallen.

Man önskar att alla sagor slutar lyckligt, för detta har verkligen varit en saga, en saga som avslutats på värsta tänkbara sätt genom att man förlorar sista matchen med 0-1 vilket gör att man hamnar på 3:de plats.

De spelarna har uppnått iår är helt sjukt, trots att man snittat 7-8 man på träningarna stora delar av året. Det pratas mycket om att stora pengar tjänas i klubben vilket så klart inte stämmer och den kärleken spelarna visat för klubben är helt otroligt, vi kanske inte vann serien i år men som grupp har vi vunnit enormt mycket.

Vi vill även passa på och gratulera IFK Grimslöv/ V Torsås till en välförtjänt serieseger.

Tack även till alla som skapade en enorm inramning idag med närmare 500 åskådare.

Jag Muamer Makic vill tacka alla för ett underbart år och det återstår att se om jag styr skutan även nästa år här.

// Tränare Muamer Makic

Matchens enda mål som gav Grimslöv seriesegern.

Uppvisningsmatch av Slätthögsungdomar i pausen.